Algemene Voorwaarden Laag1

Onze algemene voorwaarden zijn eerlijk, direct en open. Lekker kort en duidelijk, zonder moeilijke woorden. Als Laag1 zijn wij niet tegen je, maar denken we graag met je mee… Onthoud dat.

1. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken

Hoi! Wij zijn Laag1. Je komt met ons in contact via:
Telefoon, bel ons:
0207058166
Mail ons:
info@laag1.nl

Volg ons:
Facebook Community
LinkedIn

Je kunt ons op bellen op:

maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17:00 uur;
zaterdag van 9.00 tot 17:00 uur;
zondag van 11.00 tot 13:30 uur
Kom je liever langs? Gezellig! Bekijk wel even onze openingstijden.

2. Registratie

Ons KvK-nummer: 76014827
Ons BTW-identificatienummer: NL860479134B01

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.

Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product.
In dat geval gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook.

4. Het aanbod

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten. (Een 0’tje vergeten ofzo)

5. De overeenkomst

We werken elke dag aan een veilige webomgeving. Kun jij met een gerust hart bij ons winkelen.
Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we je steeds op de hoogte, totdat je pakketje er is. Het zijn tenslotte vanaf dat moment jouw spullen.
We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website. Bonnetje kwijt? Geen probleem. De digitale versie kun je terugvinden in je Laag1 account.

6. Herroepingsrecht

Hebben wij een defect product geleverd? Geen probleem, stuur het terug! Binnen 10 werkdagen storten wij netjes je geld terug.

7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd

De verpakking mag je verscheuren als een beest, maar beschadig niet het product. Wij kunnen geen vol bedrag terug storten als we gebruikerssporen kunnen zien.

8. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren

Heb je binnen 10 werkdagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:
we sturen je een bevestiging van je aanvraag;
we sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 10 werkdagen terug.

9. Verzendkosten bij retourneren

Die zijn er natuurlijk niet.

10. Wat je niet kunt retourneren

Sommige producten kun je helaas niet terugsturen:
Zelf samengestelde MUX
Spoedservice DC Amsterdam – Wil jij met spoed goederen ontvangen, maar bestel je toch niet de juiste producten en sta jij in één van onze aangegeven DC’s (zie link)?Dan betaal je altijd standaard servicekosten.

11. De prijs

Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Alle prijzen zijn exclusief btw.
Zending boven het aangegeven zijn altijd gratis. Heen én terug.
Kies je voor “spoedservice DC Amsterdam?
Dan betaal je standaard de standaard aan servicekosten.

12. Nakomen beloftes en garantie

We doen wat we beloven. En we zijn altijd eerlijk tegen je.
Jij hebt recht op een goed product. Punt. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Tenzij we dat niet genoeg vinden: dan krijg je extra garantie. Als dit het geval is, zetten we dat altijd op de productpagina.

13. Bezorging en uitvoering

We doen er alles, maar dan ook écht alles aan om jou blij te maken. Daar zijn we zelfs een beetje obsessief in.
Als je voor 16:30 uur bestelt, heb je jouw aankoop de volgende dag al in huis. Uiteraard kunnen we er helaas niets aan doen als het (landelijk) bij de pakketdiensten te druk is.

In principe geldt: als je het op onze website kunt bestellen, hebben we het op voorraad. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo’n vervangend product mag je natuurlijk altijd ruilen

Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.

14. Betaling

Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.
Is het bedrijf waar je voorwerkt door ons erkent? Dan kan je via je account bestellen en kun je achteraf betalen tot het geaccepteerde ‘op rekening bedrag’.

15. Klachten

Heb je een klacht? Jammer! Blijf kalm en we praten het uit. Stuur een mail of doe een belletje. Wij hebben geen zin in ruzie.

16. En dan dit

Er zal af en toe iets veranderen in onze voorwaarden. Als jij bent ingeschreven in onze nieuwsbrief ontvang jij altijd het laatste nieuws.

18 april 2021