Waar kunnen we je mee helpen?
Het bestelproces
GEEN
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Bestellen & betalen
Toch liever telefonish bestellen of een consult nodig? Neem contact op met onze klantenservice.
Annuleren van je bestelling? Jammer!
Log in op je account > Bestellingen > annuleer. Als je bestelling ons pand al heeft verlaten kan je deze weigeren met de koerier. Wanneer wij je retour ontvangen hebben wordt er contact met u opgenomen en het geld teruggestort.
Levering
Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk door ons verwerkt en afgegeven bij het door u gekoze post service punt. Wanneer wij je bestellingen hebben verwerkt en overgegeven bij de koeriersdienst zijn wij (Laag1) niet meer verantwoordelijk voor verlate levertijden.
Bestellingen worden altijd zorgvuldig en met de benodigde vullingen ingepakt, zodat eventuele schade tijdens transport geminimaliseerd wordt.
Retourneren
Vinden we altijd jammer. Binnen 14 dagen na je bestelling kun je kosteloos retourneren behalve als het product beschadigd is.
1. Log in op je Laag1 Account
2. Ga naar bestellingen
3. Retour aanmelden
Zorg er altijd voor dat je de producten:
• Stevig inpakt (liefst in originele verpakking)
• Het verzendlabel duidelijk op de doos zichtbaar is.
Contact met Laag1
020 705 8166
020 705 8166
Laag1
Rondehoep West 57A
1191KM, Ouder-Amstel
(geen bezoekadres)